29 november 2011

THE BOYS


Der er pludselig to mulige dates i den nærmeste fremtid.. Men er det nu også en god idé, at gå fra heartbroken til boy hunting? Det har jo ikke ligefrem været nogen succes de andre gange.. Men skal man bare springe ud i det? Et par dates skader vel ikke? Eller gør de? Gør de det bare værre? Hvad hvis jeg pludselig forelsker mig (og det forhåbentlig er gengældt).. Så er det jo virkelig det hele værd! Men hvad hvis det igen går galt og jeg bliver skuffet..? Kan jeg klare det? Jeg har ikke været på date længe, så måske var det en god idé, at kigge sig lidt omkring? Behøver jo ikke at springe i med begge ben, som jeg har gjort så mange gange før, hvorefter jeg er blevet skuffet og såret.. Man kunne jo godt bare stikke det ene ben i..? ;) Så kan det da aldrig gå helt galt..vel? Åh, hvor mange dates skal der til for at komme videre? Når man ikke rigtigt kan give slip i det man havde engang..

3 kommentarer:

  1. SPRING :D
    Det gjorde jeg og jeg havde to dejlige år med Nicolai (og jeg var jo sleeet ikke klar til at tage på date, for det var aaaalt for tidligt?!) ;)

    SvarSlet
  2. Det eneste råd jeg kan give er, at jeg af erfaring (egen) ved, at det ikke hjælper at trøste sig i andre fyre. Drop mændende og find ud af hvem du selv er, når du er alene. Først dér, kan man igen være sammen med en anden.

    SvarSlet
  3. Jeg har været alene i næsten 2 år nu... :/

    SvarSlet