15 oktober 2011

YESTERDAY'S FUN


Så blev der holdt 80'erfest! Der var desværre ikke så mange fra min klasse, der skulle med..
Men Maria og Camilla (billedet) fra min klasse skulle heldigvis og de kom hjem til mig,
så vi kunne gøre os klar sammen og tage afsted..
Da vi kom gående uden for det kollegie, hvor festen skulle holdes, blev vi liidt skuffet..
Det var nemlig ikke alle der var klædt ud i 80'er outfits..
Så var tema'et åbenbart lavet om, så man kunne komme udklædt, som man havde lyst!
..det havde vi bare ikke fået at vide.. så vi dukkede op og var total grimme!!
Men vi havde det heldigvis sjovt alligevel ;)

Og jeg har aldrig været til 80'erfest før, så jeg havde givet den gas med mit outfit, make-up og hår..
OG SÅ VANDT JEG IKKE ENGANG FOR BEDSTE UDKLÆDNING!!!
..for dårligt, ikke! ;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar