06 oktober 2011

TIRED


Dagene går.. og nu er det virkelig blevet efterår.. Det regner og blæser og er koldt og vådt..
I forgårs glemte jeg at tage min medicin, så hele dagen igår var jeg vildt dårlig..
Havde SÅ meget kvalme og var konstant svimmel.. så ingen skole til mig..
Idag har jeg bare været træt.. bare sådan rigtig træt.. puh..
Og skoledagen var lang, selvom jeg altid har tidligt fri.. (13:45)..
Imorgen har jeg kun 2 timer engelsk.. Dejligt..
Glæder mig til weekenden, men har ingen planer..
Har heller ingen penge fordi jeg skal til Rihanna koncert den 28...

Jeg drømmer drømme jeg ikke vil drømme..
Både om dagen og om natten.. Move on..
Måske er jeg forvirret?

Og jeg savner min blog.. at blogge, men føler ikke jeg har noget at sige..
Jeg får ikke læst blogs, jeg får ikke tjekket alle de sites jeg plejer..
Det eneste jeg har kunnet overskue var Youtube..
Jeg må snart komme igang, altså..

3 kommentarer:

  1. Hvad går du så og laver, hvis du ikke får læst dine blogs osv.? :) Ligger syg? :/

    SvarSlet
  2. Jeg sover ret meget faktisk.. Men ellers laver jeg bare alt muligt andet.. Ses meget med Mie og en del med Kusine Rikke :p

    SvarSlet
  3. Det lyder da også hyggeligt! :) Så er du da også igang! Nogle gange skal man bare gøre det man har lyst til, og ikke tænke på så meget andet :)

    SvarSlet