30 oktober 2011

MY DAY


I dag har været en total "slappe-af-dag"! Jeg vågnede alt for tidligt, men faldt heldigvis i søvn igen og sov til omkring klokken 11. Har været rigtig træt efter koncerten (betyder det at jeg er ved at være gammel??) Så har bare slappet af hele weekenden. Og i dag var ingen undtagelse. Jeg var ude og gå en tur med Veninde Camilla og så kom vi jo lige forbi Slik Paradiset.. Hov!... Jeg fyldte en pose.. det blev 40 kroner.. Men puuuha.. var alt for mæt.. og så er det måske heller ikke skide smart, at starte gufleriet med at få noget slik galt i halsen! Men det har været en stille og rolig dag.. Rigtig hyggelig.. Og så havde Veninde Camilla også lige gemt et stykke lagkage til mig. Hun fejrede nemlig fødselsdag i fredags, hvor jeg var til koncert.. Og det var jo rigtig sødt af hende! Nu vil jeg sove, for jeg er godt nok træt. Imorgen bliver en god dag! Jeg skal møde i skole klokken 10 og har allerede fri klokken 12, hvorefter jeg skal op i byen og kigge mig lidt omkring :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar