10 september 2011

WHEN YOU FEEL LIKE A MESS


Jeg har haft det bedre idag, i forhold til de sidste par dage..
Har haft en smule mere energi og ikke så meget hovedpine og kvalme!

Og selvom jeg har sovet lidt i løbet af eftermiddagen,
så har jeg været mere vågen end de foregående dage..
Det kan da kun være et godt tegn..?

Klokken er 23:44 lige nu og jeg er godt nok en smule træt efterhånden..
Ved godt, at det er lørdag aften og alle andre sikkert har det super sjovt lige nu,
men jeg har bare mere lyst til at kravle ned under min dyne og sove..

Jeg købte et franskbrød idag og delte det med Tvilling Mie..
Man kan aldrig få for meget franskbrød med ost og syltetøj!!
..eller det kan man faktisk godt, så måtte smide det sidste af franskbrødet ud :p

Ellers sker der altså ikke lige noget vildt, som jeg kan opdaterer jer om..
Har jo bare ligget i min seng som en rådden grøntsag de sidste par dage!
Har virkelig ingen energi haft til noget som helst...
Godt jeg er ved at få det bedre nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar