06 september 2011

TODAY IS AMAZING



Angelica Blick

Jeg er lige ved at få fri fra skole! Jeg sidder og har dansk..
Vi skal lave analyser af noveller og romaner..
Det er altså ikke lige dét jeg er bedst til..!
Og Tvilling Mie har ikke tid til at hjælpe mig, for hun skriver bachelor!
Hun plejer ellers at være super god til sådan noget ;)

Lige om lidt skal jeg skynde mig op til byen (på gå-ben)
for har aftalt med Mie, at jeg skal med hende til frisør..
Mest fordi jeg er virkelig nysgerrig!
Jeg skal jo se, hvordan hendes hår kommer til at se ud, med striber i!

Bagefter skal jeg hente en pakke på posthuset... fra H&M..
Hvad ellers ;)

Jeg synes dagen idag går stærkt! Jeg har allerede (snart) fri fra skole..
Og det er jo fantastisk lækkert vejr, med masser af sunshine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar