03 august 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME


..og tillykke til Tvilling Mie selvfølgelig ;)
Jeg havde inviteret Mie og Veninde Camilla til morgenmad idag..
Rigtig hyggeligt med gaver og det hele!

Vi har været oppe i byen.. Jeg skulle finde noget rød frugtfarve..
Og Mie og Camilla blev ved med at stresse over klokken
og jeg tænkte bare.. slap nu af, vi har da ikke travlt!
Og jeg ville bare i Matas og bruge det gavekort jeg bl.a. har fået! :p

Men Mie ville altså til frisøren først, for hun skulle have rettet sit hår, som var klippet lidt skævt..
Da Mie havde fået rettet håret, kom frisøren hen og kiggede på mig og sagde..
Ja Charlotte? Så er det din tur..... WHAT???
Haha.. Så havde Mie bestilt tid til mig!
Det var derfor de stressede sådan over klokken :D
Så nu er jeg blevet klippet.. Skønt!

Og havde jo allerede fået den mascara fra Helene Rubinstein, som jeg havde ønsket mig!
Havde virkelig ikke set det komme.. troede jo ikke hun havde flere gaver til mig! :D

5 kommentarer: