23 juli 2011

READY FOR A DATE


Idag vågnede jeg ved, at Tvilling Mie var sur på sin opvask..
Hun var måske også en lille smule nervøs, for hun skulle nemlig på date ;)

Jeg stod op og hjalp hende med opvasken..
Jeg lavede mad til hende, støvsugede, mens hun tørrede støv af
og satte hendes hår efter hun havde været i bad..

Jeg smuttede først klokken lidt i 18 og 5 minutter senere (cirka) kom daten.. ;)
Jeg tog hjem til Veninde Camilla og hyggede med æblebåde, neglelak og film..
Og senere sneg vi os over til Mie for at se hvordan daten gik..

...jaaaa, vi lå bag en hæk og prøvede at kigge ind af hendes vinduer..
Det lykkedes os ikke og i det samme ringede Mie og sagde, at nu var han smuttet,
og så kunne vi jo godt komme forbi :D haha

Har haft en skøn dag og imorgen bliver også amazing, for der skal vi alle 3 op og træne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar