29 juli 2011

NEW IN




Ja så fik man lidt penge ind på kontoen og med en fødselsdagsfest imorgen var det også på tide!
Jeg manglede (som altid) noget at tage på imorgen..
Er stadig ikke sikker på, at jeg har fundet noget..
Men der er i hvert fald den blå top fra Vero Moda..
Den hvide kjole havde jeg tænkt mig skulle lægges op..
Synes den har en underlig længde, så må lige få min mor til at tage sin symaskine med på onsdag..
Hvorfor har jeg ikke ønsket mig en symaskine?????

Nåh, men udover lidt forskelligt tøj, fik jeg også købt lidt forskellige småting..
For eksempel såler til mine stiletter! Det hjalp virkelig!!
Så fik jeg købt nåle og tråd, så jeg kan komme igang med det perlearmbånd jeg har ville lave for evigt!
Og selvfølgelig øjenvipper!.. og noget concealer halløj fra kvickly.. skulle lige prøves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar