19 juli 2011

NACHOS WASN'T A PART OF MY PLAN


Her til aften har jeg spist nachos med Tvilling Mie og Veninde Camilla..
Egentlig burde jeg jo slet ikke spise sådan noget, men er alligevel lidt stolt af mig selv..
Har nemlig den ufatteligt dårlige vane, at spise op...
Og det betyder ikke, at jeg er sygt sulten..
Jeg spiser op også selvom jeg ikke rigtigt kan spise mere...
Men denne gang stoppede jeg...!! ;)
De andre spiste al deres...

Så ja, jeg er faktisk lidt stolt af mig selv, selvom jeg har spist nachos...

2 kommentarer:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og jeg må sige jeg blev lidt fanget :D
    - jeg HADER uventede mad fristelser, for jeg har ligesom dig, en forfærdelig vane med at spise alt der ligger foran mig. jeg tror dog ikke jeg ville have klaret det så godt som dig ;)
    Jeg er fast læser :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak ;)
    Ej jeg plejer virkelig heller ikke at kunne styre mig..
    Så jeg var jo lidt stolt, da det endelig skete ;D

    SvarSlet