27 juli 2011

MY FOUR BIRTHDAYS PART 1


Jeg kan slet ikke klare oppe i mit hoved, at jeg har fødselsdag næste onsdag!
Juli måned er bare fløjet afsted ..hvor blev tiden lige af??
Så nu har jeg skulle planlægge fødselsdag in a rush..
Får jo nærmest stress.. og min invite på Facebook kom så sent ud,
så jeg ikke er sikker på om der overhovedet kommer nogen!!
..altså til min fest i Kbh.. Jo BedsteVen Mads, for jeg holder jo festen hos ham..
Egentlig ville det ikke gøre mig noget, hvis der ikke kom VILDT mange..
Det plejer at være ret hyggelige fester hos Mads, når der bare er et par stykker...
Men stadig... "Jeg er desværre på ferie/i USA/til en anden fest..."
Nåårh okaay så...

Ej, det værste er faktisk ikke hvor mange der kommer...
Det værste er, at jeg ingen kjole har!!!

Heldigvis har Tvilling Mie lovet at tage med mig ud og shoppe kjole på fredag!
Jeg håber jeg finder en!

Jeg har hele tiden haft en idé om, at min kjole skulle være en "One-Shoulder" i hvid..
Men nu er jeg faktisk mere over i noget rødt tror jeg???
Mine Glitter Sonja Babies passer jo til alt..
OMG jeg skal have fundet såler til de sko!!!..........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar