18 juli 2011

INSPIRATION

6 kommentarer:

  1. Præcis.. jeg ELSKER den!
    Jeg vil have sådan en! ;D

    SvarSlet
  2. hey! :D er så så fedt at læse din blog. hvor har du billedet med nederdel, hvor kan jeg købe den :D

    hav´en god sommer!:D

    SvarSlet
  3. Mange tak :D
    Billedet er fundet på tumblr..
    er ikke så god til at huske at skrive, hvor jeg har billedet fra..
    Jeg ved desværre ikke, hvor man kan købe den,
    men jeg har lidt tænkt, at man nok kan købe noget "stof" med pailletter, med stræk i..
    Så kan man sy den selv.. :D

    SvarSlet
  4. okay :D jeg leder efter nederdel med glitter på, jeg tænkte på dig om du vidste noget om det, men det er da i orden :D jeg er så vild med din blog! forsæt med at skriv !:D

    SvarSlet
  5. Iiih mange tak :D
    Hvor er det dejligt at høre, at du er vild med min blog!
    Jeg vil også virkelig gerne have sådan en nederdel!!!

    SvarSlet