28 juli 2011

FEELING BLUE


Jeg har forelsket mig i denne lak fra Chanel.. ikke så meget fordi den er fra Chanel..
Det er jeg faktisk ret ligeglad med.. men FARVEN!!!
Jeg forstår det faktisk ikke helt selv.. Jeg har aldrig kunne lide blå neglelak!
ALDRIG!
Men jeg har altså fået et kæmpe crush på denne farve!
Gave idé much ;)

Har lige snakket i telefon med Tvilling Mie..
Hun var efterhånden virkelig træt af sin scanner og bandede lidt for meget..
Tilsidst spurgte jeg hende, hvorfor hun ikke bare tog et billede med sin mobil,
af det skema hun prøvede at scanne ind... dét havde hun ikke lige tænkt over.. ;)
Hun skulle vidst bruge et skema fra en bog til en eksamensopgave..
Og bogen skal afleveres idag.. Jeg var lige lidt hurtigere end hende lige dér, hva ;) haha

2 kommentarer:

  1. Hvor er ringen fra? :-)

    SvarSlet
  2. Billedet er fundet på Google, så jeg ved desværre ikke, hvor ringen er fra, men jeg synes også den er rigtig fin! ;)

    SvarSlet