26 juli 2011

BOYS BOYS BOYS


Jeg er ved at være træt af at gå på dates...
Jeg ved godt jeg har skrevet det før, men nu tror jeg altså at jeg stopper al det dating pjat!
Jeg vil jo bare nyde livet og have det sjovt med mine venner..
Ham den helt perfekte fyr, som skal sparke benene væk under mig, skal jo nok komme en dag..
I mellemtiden kan jeg jo sagtens slappe af ;)
Gider ikke lede mere lige nu..

Der var jo ham Den Søde fra Nørrebro, men det er ligesom om han ikke rigtigt gider??
Altså han var jo sød nok osv, men det er jo slet ikke nok..
Kunne jo sagtens få en kæreste, hvis jeg ville, men jeg vil altså ikke gå halvt ind i noget..
Den fejl har jeg begået før og hvad fik jeg lige ud af det??
En masse spildt tid!
Jeg skal virkelig være stormende forelsket!!

Og det må jeg jo nok erkende, at jeg ikke er...
Så singleliv.. Here I come!!

4 kommentarer:

  1. Det med boys det er heller ikke så vigtigt endnu. Bare vent drømme fyren skal nok komme en dag, det er jeg sikker på :-) Så nyd livet, og singlelivet er nu heller ikke så ringe enda! Op på hesten og fyr den max af! Knuuuuuuus.

    SvarSlet
  2. Mange tak!
    Der er jo bare lige dét, at jeg fylder 26 om 1 uge
    og jeg ville jo helst gerne have børn inden jeg fylder 30
    og jeg skal jo også lige nå at finde en kæreste
    OG have kendt ham MINDST 1½ år før vi skal have børn....
    Åh pyh....
    Får jo helt stress og åndenød...

    SvarSlet
  3. ååhh ja... jeg forstår dig rigtigt godt :( Men tro mig, lykken skal nok komme! Og stort tillykke om en uge :)

    SvarSlet
  4. Jarh jeg har besluttet at tage én dag ad gangen... man kan jo egentlig heller ikke så meget andet alligevel ;) Og ja jeg er sikker på, at drømmefyren nok skal dukke op! Og mange tak! :D Hav en amazing dag! :)

    SvarSlet