18 juni 2011

UPDATE


For 1 uge siden var jeg til Bedsteven Mads' fødselsdagsfest på Nørrebro..
Vi endte med at være 25-30 personer til festen..
Og på et tidspunkt i løbet af festen kom der en fyr jeg ikke kendte..
Og det første jeg tænkte var bare.... "Waauuuw! Hvem er han???"
...blev sådan helt.. betaget af ham tror jeg.. lidt a la når man forelsker sig?
Well endte med at være sammen med ham.. (omg var så glad :p haha)
Meeen.. den følelse er (heldigvis) long gone..
..måske fordi han ikke har svaret efter at jeg skrev til ham..

Men kender I ikke dét, at man kan blive sådan helt betaget af en fyr /(pige)
selvom det egentlig slet ikke er ens type.....?
Well, godt jeg ligesom er videre, for har jo en date idag ;)
..ok havde faktisk tænkt, at jeg ikke ville date nogen som helst i mindst 6 måneder..
Meeen.. Hvorfor ikke lige snuppe en date idag?
Efter daten smutter jeg til Næstved for at feste med Veninde Majbritt <3
Og jeg glæder mig!!! ;)

Må lige komme med en update senere eller efter weekenden, om hvordan daten gik..

Hav en fantastisk weekend alle sammen! ;)

2 kommentarer:

  1. Du er super inspirerende skal ihvertfald lige være fast læser!

    evt kig forbi min blog

    http://fashionandblabla.blogspot.com/

    - xx M

    SvarSlet
  2. Mange tak :D
    Kigger forbi.. ;)

    SvarSlet