20 juni 2011

THE STORY OF MY LAST KISS


Mit sidste kys fik jeg igår eftermiddags..
Jeg var nemlig på en (ret god) date med En Sød Fyr.. ;)
Var inde hos Bedsteven Mads på Nørrebro og der bor Den Søde Fyr også..
(Ikke hos Mads, men på Nørrebro) :p
Vi mødtes ved Café Castro og tog hjem til ham..
Jeg havde kun 1½ times tid, før jeg skulle afsted mod Hovedbanegården..
Vi sad i hans (store!) sofa og snakkede og der var ikke rigtig den der pinlige tavshed..
Da jeg skulle gå fik han et farvelkram.. og nu tænker du.. Hvad med det kys dér?
Tja.. det kommer! ;)
Han forklarede mig, hvor jeg kunne tage en bus fra og så smuttede jeg..
..og jeg ventede og ventede.. på en bus der kom 10 minutter før mit tog gik..
(Det ville tage omkring 15 minutter at komme til hovedbanen)
Flot.. Imens skrev jeg sammen med Veninde Majbritt og Den Søde Fyr..
Han skrev, at jeg godt måtte komme tilbage og vente sammen med ham istedet for inde på Hovedbanen..
Og det tilbud tog jeg jo imod ;)
Han tilbød mig endda, at køre mig ind til Hovedbanen! Det var ret sødt..
Og da vi så igen sad dér i sofaen.. ja så kunne vi ikke lade vær med liiige at kysse lidt ;)

Det var en kort date.. for jeg havde jo en aftale med Veninde Majbritt..
Men det var en dejlig date og vi har aftalt at ses igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar