02 juni 2011

LOOKING TROUGH OLD PHOTOS


 Min morfar, mormor og mor på stranden..


 Min mor og hendes ged..


 Barnedåb..


 En varm sommer hos mormor og morfar med far og mor..


 Mie og mig i barnevognen..


 Mig og Mies fødselsdag..


 Jul hos mormor og morfar.. Mig, Kusine Rikke og Tvilling Mie..


 Mig og Mie - billede taget i børnehaven..


 Mig, Mie og Rikke hos mormor og morfar..


 Vores dejlige kat, Oliver putter hos min mor..


 Fødselsdag..


 Oliver spiser is..


 Fastelavn i folkeskolen..


Mie og jeg har bygget en KÆMPE snemand... utroligt med så lidt sne...?

Jeg E-L-S-K-E-R at kigge gamle billeder!

2 kommentarer:

  1. Så sjovt at se! Og egentlig også sjovt at tænke på at vi blev døbt den samme dag i samme kirke, uvidende om at vi nogle år senere ville blive veninder;)

    SvarSlet
  2. Du har helt ret.. ;) Det er lidt sjovt at tænke på :)

    SvarSlet