05 maj 2011

NOT A TYPICAL THURSDAY


Rachel Zoe

Elsker jo nærmest alt ved Rachel Zoe.. især hendes stil, tøjet, smykkerne.. ALT!

Idag har jeg brugt dagen på at hjælpe min mor med opgaveskrivning..
Hun skriver opgave om KOL.. spændende!

RESTEN LÆSES PÅ EGET ANSVAR!
I formiddags havde jeg en tid på Gynækologisk Ambulatiorium..
Jeg skulle have lavet en underlivsundersøgelse.. kommer ikke lige nærmere ind på hvorfor..
(Ikke fordi det er noget slemt eller noget, men.. ja.. )

Men en del af jer piger har jo nok prøvet at få lavet sådan en undersøgelse..
I ved jo at man skal have det her monster af en.."dims" dérop..
Og jeg lyver ikke, når jeg siger at hende her lægen bare jog den op!
AW FOR H......!!!! Hun var virkelig voldsom!

"Ja, nu begyndte det også at bløde.."
ØH JA DET ER DA KLART NÅR DU ER SÅ VOLDSOM, tænkte jeg bare,
mens jeg lå og bed tænderne sammen og PRØVEDE at slappe af..

Bagefter skulle hun da også lige scanne mig déroppe..
Er I klar over, hvordan de gør dét?????
Nej? Det vidste jeg heller ikke...
De bruger en lang dildo agtig tingest, hvor de ruller et kondom på og så ellers bare op med den!
Behageligt? No way!! :S
Men det hele var heldigvis hurtigt overstået igen....

En af sygeplejerskerne spørger mig så om jeg har bind i mine trusser..
Øh nej? Så fik jeg lige et.. det største bind jeg har set til dato!
..så står jeg dér med mine g-streng..... okay?

Ikke noget at sige til, at jeg glemte mit elskede sorte halstørklæde,
med den fart jeg havde på ud ad døren!!
Skulle bare hjem......

Men der var altså intet galt med mig ;)
Og er det ikke også det vigtigste....?

3 kommentarer:

  1. Hahaha <3 awww Charlotte! Grinte lidt. Men puha :( hah.
    Årh ja jeg kan også godt lide hende Rachel! Gad godt lige have hendes ur og taske.

    SvarSlet
  2. Jarh, det var ikke lige det sjoveste..
    I det mindste var det hurtigt overstået :p

    Jah hun har altså bare alt det lækreste!!!

    SvarSlet
  3. Hihii :D hvor du sød..
    Ej jeg kan da også huske en gang hvor jeg skulle agtig scannes deroppe..
    Så sagde lægen til mig 'Ja nu kan det jo godt være du synes den er lidt stor...'
    Kunne ikke lade være med at grine lidt for mig selv... Jeg syntes slet ikke at den var så stor alligevel :D hahaha

    SvarSlet