07 maj 2011

INSPIRATION


Set hos Something Salt

Havde egentlig ikke regnet med, at få blogget overhovedet..
Men har faktisk en masse billeder på min telefon nu..
Har bare liiige glemt kablet, så kan ikke finde ud af, at få dem over på min computer!
Men så spamer jeg bare min blog, når jeg kommer hjem igen ;)

Er jo hos mine forældre, så jeg kan hjælpe min mor med at skrive opgave..
Hun skriver om KOL.. Kronisk Obstruktiv Lungesygdom..
(Man lærer jo noget nyt ind imellem)
Ubehagelig sygdom.. begynd ALDRIG at ryge! Uf...

Jeg har taget en bog med hjem til mine forældre, som jeg får læst lidt i..
Især om aftenen inden jeg skal sove..
Den hedder Kropssprog og er faktisk super spændende!
Kan slet ikke stoppe, når jeg først kommer igang..
Godt jeg kan sove længe!!

Nu vil jeg smutte igen.. regner med at tage hjem enten mandag eller tirsdag..
Og så kommer der nok lidt gang i bloggen igen.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar