26 maj 2011

I'M A MESS


Det kunne godt lige gå lidt bedre for tiden...
Føler det roder lidt for meget oppe i mit hoved..
Orker ikke rigtigt noget..
Men var til psykolog i forgårs og skal til læge idag..
Håber der kommer lidt mere styr på alting snart..

Tvilling Mie skal til tandlæge senere idag og jeg tager med,
for når hun er færdig kører vi lige en tur hjem til vores forældre ;)
Det bliver dejligt!

Min mor har forresten været til eksamen med den opgave hun skrev om KOL..
Hun fik 7 og nu er hun færdig.. Nu har hun 1 uges ferie og så har hun allerede fået et job!
Det er lidt sejt ;)
Så jeg overvejer om jeg skal være hjemme et par dage i næste uge og holde hende med selskab ;)

Her i weekenden skal vi til en stor familiefest.. noget med stamtræ et-eller-andet..
Der kommer vildt mange... det bliver godt nok spændende! :D

Nu må jeg hellere komme afsted til læge!
Ville bare lige give lyd fra mig..
..og undskylde, hvis bloggen ikke lige er så spændende for tiden..
Det håber jeg selvfølgelig, at i forstår :)

1 kommentar: