11 april 2011

MY WEEKEND







Er I klar over hvor ulækkert det er at gynge?! ..men alligevel også ret sjovt ;)
Og så har jeg spist årets første vandmelon .. Mmmm!!

Den var ikke særlig stor og kostede 30 kroner.. ujsh!

Ellers har jeg været hjemme og besøge min far sammen med Tvilling Mie og Nicolai..
Min mor er i praktik i Ungarn, så min far er alene hjemme indtil på lørdag, hvor hun kommer hjem igen..
Så vi tog lige en tur hjem og besøgte ham og så viste han os Lokal TV, hvor han filmer engang imellem (ret tit) ;p
Spændende.. Og jarh jeg skulle lige lege vært, men var godt nok ikke så pæn på billedet!

Men skøn weekend!

3 kommentarer:

  1. Du har da helt glemt at skrive at du også liige skulle vise alle dine flotte tegninger frem og hvordan du hele tiden fik at vide at det skal du altså gøre noget mere ved :D

    SvarSlet
  2. Mie ~ Nårh jarh..
    Men hvor dårlig er jeg lige til at få ros.. heh
    Altså.. har ikke tegnet længe.. gad godt, men kan ikke??
    Eller ved jeg kan, men... argh..

    SvarSlet