07 april 2011

MY APARTMENT


1. En gammel skammel min mor ville smide ud - 2. Min mors symaskine, som jeg har fået lov at låne! -
3. Et billede af min mormor, fra hendes konfirmation. - 4. Et billede af Tvilling Mie og hendes kæreste, som jeg fik af dem i julegave. -
5. Mit vildt STORE tv! - 6. Smukke tulipaner fra Netto til en 20'er! - 7. Min sølv-sparegris. 8. Lektier!


1. Mit seje ur fra Aldi.. 2. Make-up! 3. Mine uundværlige læbepomader fra Labello! 4. Palmolive roll-on's..
5. Parfume halløj fra H&M.. 6. Min elektriske tandbørste, som jeg er rigtig glad for og som jeg fik i julegave af mine forældre..
7. Min gule bade"kylling" fra Bilka til 15 kroner! 8. Min lækre bløde badekåbe fra H&M, som jeg fik i julegave af Tvilling Mie og hendes kæreste Nicolai..

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! :o)

    SvarSlet
  2. Mange tak.. Jeg kan også ret godt lide at bo her ;)

    Note til mig selv: Sæt ikke et fyrfadslys lige ved siden af tulipanerne..!
    Det begyndte at lugte underligt.. hov.. :D haha

    SvarSlet