06 april 2011

THE LAST COUPLE OF DAYS


Tumblr

I forgårs var jeg oppe og træne og fik forbrændt 530kcal.. (wuhuu!)
Igår var jeg oppe og få lavet et program, som jeg kan hente idag..
Jeg fik lige en gennemgang af de fleste maskiner, så nu kan jeg blive super hot ;)

Jeg fik lokket Tvilling Mie med op og træne efter jeg havde fået lavet program,
men jeg var faktisk slet ikke i humør til at træne igår, så det var sgu ærlig talt lidt slattent..

Idag har jeg (endelig) fået ryddet op, sat en vask over, vasket op og gjort rent!
Det var vidst også rimelig meget på tide!! ;(
Man bliver virkelig i dårligt humør og totalt ugidelig, når det roder over alt..
Og jeg er virkelig ikke god til at rydde op og holde orden..
Det er nok en af mine svagheder.. rengøring..
Ikke fordi jeg ikke elsker, når der er rent og rydeligt..
Er vel bare doven?? Det må jeg få gjort noget ved...... :O

Ellers sker der jo ikke det vilde..
Skole, lektier, træning, venindehygge osv..

Jeg har jo haft skrevet en hel del om dates de sidste mange måneder..
Men nu er det efterhånden sådan, at jeg har lagt alt det dateri lidt på hylden..
Og det er faktisk dejligt.. jeg er bare mig selv..
Jeg har vel bare.. savnet én.. men har fået styr på dét, så nu burde alt blive godt ;)
Vil bare nyde mit liv og foråret og mine dejlige venner!

Og nu vil jeg tøffe ned og se om tøjet er ved at være færdigt!
Kan I dejlige mennesker bag skærmen ha' en fantastisk dag.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar