22 april 2011

EASTER


Har været hjemme hos mine forældre torsdag og fredag her i påsken..
Er næsten lige kommet hjem igen.. ville egentlig gerne være blevet et par dage,
men havde glemt min medicin så øv..

Vi har nydt solen på terrassen og jeg har vidst fået rigeligt sol.. på ryggen..
Har ligget og læst i min nye krimi af Mari Jungstedt - I denne stille nat..
Uha, den var god ;) Og nu er jeg færdig med den... igang med den næste..
Normalt læser jeg ikke så meget, men den serie hun har lavet er altså god!!

Så skal jeg bare finde 3'eren i rækken - Den inderste kreds, mener jeg den hedder..

Og når jo.. har (selvfølgelig) fået et påskeæg af mine forældre..
Jeg er 25, men jeg bliver åbenbart aldrig for gammel til at få påskeæg ;)

2 kommentarer:

  1. Du kan få 2'eren, 3'eren og 4'eren i fakta :D
    Ved faktisk ikke hvorfor man ikke kunne få 1'eren eller om den bare er revet væk?

    SvarSlet
  2. Har bare ikke råd, så må på jagt på biblioteket.. :)

    SvarSlet