29 marts 2011

WHAT IS THE IDEAL?


Hvad er egentlig den perfekte krop?
Når jeg tænker på den krop jeg gerne selv vil have, så er det nok en str. 36..
Men det er også fordi jeg plejede at være ret tynd (spiste altså rigeligt!!)
Jeg vejede omkring 47-49kg da jeg var 20..
Men egentlig synes jeg vægten er underordnet..
Det kommer virkelig meget an på ens udstråling og selvfølgelig at man er tilfreds..

I weekenden, da jeg var oppe i træningscenterets omklædningsrum efter badet,
stod jeg og snakkede med Tvilling Mie og Kusine Rikke om kroppe og hvordan vi gerne ville se ud..

Jeg tænkte ikke lige så meget over det, før Mie sagde senere:
Ej, det var måske ikke så fedt, at vi stod og sagde, aarj jeg vil gerne veje omkring 50kg!!
For der stod altså en pige i omklædningsrummet, som garanteret har tænkt,
arj hvad fanden snakker de om! De er sguda total slanke!!

Men så tænker jeg også bare.. Ja det kan godt være jeg eller min søster har en "normal" krop,
men når man (jeg) har tager over 15kg på, så er det da klart jeg føler mig stor..?
Eller hva? Har jeg så ikke ret til at være en lille smule utilfreds med min krop?
Det er alle da.. (stort set).. Hende pigen var jo også i træningscenteret af en grund..

Åh jeg synes det er noget underligt noget..
Jeg kan sagtens se en pige som vejer mere end mig og bruger en større størrelse tøj
og tænke; nuj, hvor er hun flot! Men det kommer jo an på så meget..!
Både udstråling, holdning, selvtillid, kropsfacon osv.

Piger! Hav lige selvtilliden med jer ;)
Det klæder alle!!

3 kommentarer:

  1. Din perfekte krop, er din egen! Det er min mening, fordi der er altid en du kan sige du vil ligne, f.eks. vil man lige en Victoria's Secret model men fandme nej sådan kommer man jo aldrig til at se ud! Giver dig ret, det er udstråling, holdning, og selvtillid man skal have. Det gør en kvinde endnu mere smuk :)

    SvarSlet
  2. Nu har jeg jo plapret løs på min blog om at min mave skal væk fordi den er gigantisk i forhold til resten af min krop... Men.. Sådan har jeg jo altid!!! set ud..

    Jeg har så småt indset at jeg nok aldrig får den heelt flade mave når vi planlægger barn om 1 års tid (håber på at blive gravid om 5-6 mdr.)

    Der ved jeg jo at min krop ændrer sig og jeg har jo haft et ønske i mange år om at få den flade mave, men har efterhånden indset at det nok bare ikke sker (ikke før efter jeg har født ihvert fald og så skal jeg da virkelig i gang...)

    SvarSlet
  3. Det er nemlig rigtigt, at det er selvtillid og udstråling der gør en smuk! :)
    Og nej man kan ikke komme til at lige en anden på en prik!
    Men jeg vil nu stadig gerne lige tabe mig lidt..
    Men træner ikke KUN for at tabe mig,
    men også fordi man bare har det så godt med sig selv efter træningen :)

    Men Mie du skal jo netop igang nu, så du kan få strammet mavemusklerne op INDEN du blir gravid..
    Jeg tror det er nemmere efterfølgende at få en flot krop igen bagefter! ;)
    Så vi kan bare se at komme afsted du.. og tag lige mig med ;D

    SvarSlet