20 februar 2011

SLEEPY SLEEPERSEN


Jeg er så træt for tiden, at jeg virkelig føler, at jeg kan sove for evigt!
Skulle have været til fest i fredags, men orkede det bare slet ikke,
så blev hjemme under dynen og så X Factor, Bremen og Den Blinde Vinkel..
Igår slæbte jeg min sølle og meget trætte krop over til en veninde,
som holdt en lille fest.. Jeg blev bare alt for hurtigt fuld,
nok grundet det manglende mad-indtag, så jeg måtte tøffe hjem lidt efter midnat..

Sov til klokken 13 cirka.. og jeg lyver virkelig ikke, jeg kan sagtens lægge mig igen nu!!
Klokken er 15 og det føles som om jeg har været vågen i evigheder!!

Men jeg tøffer en tur til lægen imorgen.. noget må der gøres..!
Må se om jeg kan få slæbt min slatne krop op til en gang zumba imorgen aften :S

Og jeg ved jo virkelig godt at "man bliver super træt, hvis man sover for meget"..
Jaja! men jeg orker virkelig ikke andet..... ;/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar