22 februar 2011

I DON'T WANT IT TO TAKE OVER CONTROL


Hej Efexor!
Du har bare at virke virkelig hurtigt,
så jeg slipper for at have ulækre bivirkninger i længere tid end højst nødvendigt!
2 uger er mere end nok... meeen der går nok omkring 4 uger.. øv..

Kære Depression!
Gå væk!

Idag er jeg startet på Efexor. Jeg glæder mig ikke til den næste måneds tid..
Bivirkninger er der nok af.. og jeg vil helst slippe, men sådan går det desværre nok ikke..


Så velkommen til vægttab, forhøjet kolestorol, mundtørhed, hovedpine, svimmelhed,
søvnløshed, nervøsitet, mathed, rystelser, forvirring, sløret syn, forhøjet blodtryk,
hjertebanken, gaben, kvalme, nedsat appetit, forstoppelse, opkastning, svedtendenser,
svækkelse, kuldegysninger og alt muligt andet..

5 kommentarer:

  1. puha, det lyder godt nok træls - men så længe pillerne hjælper, så er det vel dét værd?

    SvarSlet
  2. Debbie - Ja jeg glæder mig til pillerne begynder at virke.. om 2-4 uger..
    Imellem tiden må jeg døje med kvalme, svimmelhed og bare genrel ubehag..

    Nicoline - Mange tak! :)

    SvarSlet
  3. Ej, lyder ikke specielt godt :/
    Rigtig god bedring håber det hjælper meget hurtigt, så du kan komme oven på igen :o)

    SvarSlet