20 februar 2011

I DON'T READ A LOT OF BOOKS


Måske fordi jeg bare betaler for dem og går min vej, uden at tage dem med??
Arj.. nok mest fordi.. hvis jeg skal læse en bog, så skal den satme være god..
Ellers gider jeg ikke og så giver jeg op..
Det dér med at leve sig ind i et fremmed univers med virkelig urealistiske ting og sager..
Nej tak, det er bare ikke mig.. så nej, jeg skal ikke læse bøger med vampyre og what not..
Det er meget få bøger jeg faktisk orker at læse..
Jeg kan bedst lide, at de er realistiske og jeg skal helst kunne se mig selv i relation til personerne i bogen..
Og nu er det ikke ligefrem fordi jeg er gravid eller har børn,
men Julia Lahmes bog er stadig ret fantastisk!
Læs den, hvis du ikke allerede har læst den ;)

Og hvor er internettet fantastisk..
Nu har jeg fået sat ansigt på den lille bandit jeg læser om..
Nemlig lille Elias, som er hovedpersonen i bogen..
Takket være hans skønne mor; Julia Lahme, som har en helt fantastisk blog!!

Han er jo lidt dejlig ;)


2 kommentarer:

  1. Har hørt rigtig meget positivt om den bog.
    Gad også godt læse den der anden bog hun har lavet.. Mener den hedder "Sandheden fra en løgner" :-)

    SvarSlet
  2. Jep og hun har også skrevet en bog der hedder "Sig Farvel".. :)
    Hun skriver rigtig godt!

    SvarSlet