06 januar 2011

ZOMBIE-ME


tumblr

Jeg føler mig total zombie agtig for tiden..
Jeg sover endelig om natten, men vågner omkring klokken 3-4 HVER morgen..
Ligemeget om jeg går i seng klokken 21 eller klokken 24 eller whatever..
Men jeg er bare glad for, at min døgnrytme er mere normal nu..
Jeg er bare enormt træt hele dagen.. især efter skole omkring kl 14 og frem..
Jeg har mest lyst til at gå i seng, men det ved jeg jo godt er en åndssvag idé!!

Ikke godt, for jeg skal stadig have lavet de her caseopgaver!
Både i dansk, it OG salg og service.. kom så, Charlotte!!
De skal afleveres i næste uge!
Og på mandag og tirsdag har jeg jo ikke tid ;)
Jeg glæder mig mere til på mandag end jeg glæder mig til at få weekend :O
For.. ham den dejlige kommer på besøg.. remember.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar