06 januar 2011

YESTERDAY


Igår efter skole skulle jeg til optiker og have målt mine øjne til et par briller..
Jeg havde et par i forvejen, men de blev skæve,
efter at jeg skvattede og knaldede hovedet ned i fortorvet sidste vinter..
Så nu skal jeg have et par nye.. 1.000 kroner..
Jeg hader januar.. fik også en skøn regning fra licens..
Hvorfor er det, at man ikke kan betale lidt ad gangen, første gang man betaler?? :(
Har virkelig ingen penge.. great!

Well.. efter at havde været til optiker mødtes jeg med Mette og Sandy..
Sandy skulle lige i Blockbuster og bagefter tog mig og Mette hjem til Mette,
hvor Mette gav mad <3 (tak babe) .. og så puttede vi i sofaen med dyner og tøsefilm..
..jeg skød i hvert fald ikke en stor skefuld is lige op i mit glas med vand!!! ;)
Det var en dejlig aften!

3 kommentarer:

  1. Årh jeg kender det ALT for godt med regninger i januar..
    Kan du stave til .. Drumroll .. Tredivetusindekroner!!
    - budgetkonto here we come :)

    SvarSlet
  2. Jeg bliver virkelig nødt til at få mig et job..
    ..selvom jeg virkelig intet orker for tiden..
    Kan nærmest ikke holde mig vågen efter skole..
    Er total zombie.. Årgh..

    SvarSlet
  3. Ja altså jeg har ikke tjent 30.000, det er vores regninger!!
    Har du været oppe i byen og hørt om der er nogle af butikkerne der mangler hjælp?
    Jeg fik job i H&M da jeg boede i Nyk ved at gå ind med en uopfordret ansøgning - 1-2 vagter om ugen gav lidt over 2000kr udbetalt om måneden så det er jo ikke alverden :)

    SvarSlet