02 januar 2011

THELOVE


It feels amazing!

Måske bliver mit 2011 slet ikke et singleår alligevel ;)
Jeg er så glad, men jeg er samtidig bange for, at det hele pludselig forsvinder..
Kender I dét??

..jeg vil holde om ham, kigge ham ind i hans dejlige blå øjne
og stikke næsen dybt ind i hans bryst og mærke hans duft....
Vi behøver ikke have planer, så længe jeg bare kan få lov at være sammen med ham..
Jeg vil mærke hans arme om min krop og hans læber mod mine..
...jeg savner ham...

Og jo, hvis du gættede, at det er min date fra i onsdags, så gættede du rigtigt..
Det irriterer mig faktisk lidt, at jeg er blevet så vild med ham så hurtigt..
Men der er ikke rigtigt noget jeg kan gøre ved det..
Kan kun være glad for, at han har det lidt på samme måde som mig... <3

2 kommentarer:

  1. EJ! Jeg ved præcis hvad du mener!
    Men det er en ubehagelig følelse, at være bange for at det pludselig forsvinder!

    SvarSlet
  2. Ja det er ikke så rart..
    Men det er mest fordi jeg blev rigtig vild med en i sommers.. men han var en idiot.. han vendte pludselig 180 grader.. og derfor er jeg jo lidt bange nu.. tænk hvis det sker igen!..
    Men jeg må jo bare nyde det ;)
    Og det har jeg også tænkt mig!

    SvarSlet