04 januar 2011

MY DAY


Søde svaner på vej hjem fra byen..

Jeg har lige ryddet op.. ;D
Jaah.. det trængte der godt nok lige til..!
Nu skal jeg snart igang med maden - suppe..
Bryder mig normalt ikke om suppe, men en af mine veninder lavede engang en suppe,
som bare smagte super godt! Den er med kartoffel og kylling..
(og gulerødder, flåede tomater, løg, forårsløg og madlavningsfløde)
Mmmmm! ;)

Ellers har jeg været i Louis Nielsen (bruger linser), for at høre, hvor mange penge
jeg havde fået sparet sammen (gennem mit abonnement) til briller..
Havde omkring 1000 kr. så fandt et par briller til 500 kr..
Og så skal det være antirefleksglas (500kr mere) så det passer jo fint nok :)
Skal derop imorgen og have målt min styrke..
..Jeg hader briller, men de er stadig rare at have, til fx. om aftenen, når man tager linserne ud..

Nu vil jeg gå igang med maden.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar