10 januar 2011

JUST ANOTHER JUICE


Min morgenmad idag.. En juice med æble, appelsin, jordbær og ingefær..
Jeg har ikke prøvet at lave juice af grøntsager endnu, men det skal helt sikkert snart prøves! ;)

Jeg er slet ikke spor frisk idag.. Var jo også skidt tilpas igår..
Men oveni dét har jeg da også lige smadret min krop efter træningen igår..
Jeg kan ikke engang rette mine arme ud, altså.. Aw... :(
Men ikke mere brok.. måske ikke..
Nu må jeg jo se om ham daten kommer idag.. Han er nemlig også syg :(
Jeg håber virkelig han kommer.. så kan vi være syge sammen ;)

Ellers har jeg bare 2 opgaver tilbage der skal laves inden fredag, hvor de skal afleveres..
KOM SÅ.... åh.. ikke let, når man er total smadret..

1 kommentar:

  1. MUMS, man bliver da helt tørstig efter de flotte juice du laver. :)

    SvarSlet