09 januar 2011

HELLOW


tumblr

Klokken er 8 og jeg sidder i min store, hvide, fluffy morgenkåbe og er svimmel..
Det var ikke lige dét jeg havde planlagt..
Neej.. jeg skal afsted til kropstræning om 20 minutter OG der skal skrives opgave!
Så jeg har virkelig ikke tid til at være syg.. Var også skidt tilpas torsdag/fredag.. :(

Forresten er jeg LYKKELIG over, at man igen kan se grønt græs ;)
Aaaarh.... Det har jeg savnet!
Men det skal vel bare nydes så længe det varer??
Det kunne være SKØNT, hvis vi allerede her i januar, var færdige med sne og frost..!
Meeeen......

2 kommentarer:

  1. Hurra for grønt græs, og hurra for solskin i dag :-)
    God bedring til dig!

    SvarSlet
  2. Mange tak.. Har det lidt bedre.. tror jeg??
    Men jeg kom til kropstræning og har skrevet opgaven færdig..
    (At jeg så lige skal skrive en anden opgave også er ikke så sjovt..)

    SvarSlet