02 december 2010

THIS IS EXACTLY THE DRESS I HAD IN MIND - EXCEPT MY DRESS WAS WHITE


Er denne kjole ikke noget af det smukkeste du har set længe ;)
Det er PRÆCIS den kjole jeg har ledt efter..
Nu er det godt nok for sent at købe den over nettet,
for skulle have en kjole her til weekendens julefrokoster..
Men nuuj, hvor er den smuk!
Find denne smukke kjole hos Nasty Gal!

Jeg har tænkt over en kjole som denne i et par dage nu..
Jeg har ikke set den andre steder end inde i mit eget hoved ;b
Og den jeg havde i tankerne var hvid, men denne farve er også virkelig smuk!
Desuden er det jo nærmest ikke til at opstøve en hvid kjole på denne årstid..
Men årh suk, hvor er den smuk..
Overvejer virkelig at købe noget stof og sy den selv!!
All I need... er en symaskine.. (Moooor?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar