17 december 2010

SNOOZE


Vågnede lidt i 5 her til morgen..
Prøvede at falde i søvn igen, men det kunne jeg altså ikk..
Nu er klokken 20 minutter i 7 og jeg har lavet "morgengymnastik" :D
..Det skulle ikke lyde forkert.. Har faktisk lavet gymnastik :O
Det var ikke så effektivt som jeg havde håbet..

Fik lavet en bestilling færdig igår.. (portræt)..
I kan af gode grunde ikke få det at se, da det er en bestilling til julegave..
Desuden ejer jeg jo ikke portrættet.. :)
Måske må i se det senere.. Havde godt nok mange problemer med det,
for er slet ikke i "humør" til at tegne for tiden..
Har jeg faktisk ikke været i nogle år efterhånden.. ikke godt..
Plejede virkelig at elske at tegne..

Idag har jeg tidligt fri fra skole - 11:55.. :)
Så tror jeg måske mig og Mie skal ud og købe julegave til vores far.. ;)
Han har slet ikke ønsket sig noget.. Synes det er svært at finde gaver til ham!

Idag synes jeg det hele ser lidt lysere ud..
Har ikke været i det bedste humør de sidste par dage..
Men det er heldigvis blevet lidt bedre :)

Håber i får en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar