09 december 2010

MY DAY


Mie har skrevet og spurgt om jeg vil med hende op i byen senere,
men nu har hun åbenbart ombestemt sig..
Så må jeg bare afsted selv..

Jeg er SÅ træt lige nu, men det ville bare være alt for åndssvagt at sove..
Kan heller ikke bare lige lægge mig ½ time..
Prøvede jeg igår.. der gik lige et par timer mere end ½ time..
Og det var jo ikke meningen!

Så nu vil jeg tøffe en tur op til byen.. skal have købt raflegaver..
Og har lovet søde Mette at købe Nynne, hvis de har den i Tiger ;)
..ellers skal jeg ikke rigtigt noget oppe i byen..
Ligenu orker jeg ikke engang at tænke på at kigge i butikker :O
Men skal have købt de sidste julegaver og jeg kan lige så godt komme igang!
Ellers har jeg en lille lejlighed, der savner en gang støvsugning..
Og så tager jeg hjem til Mette i aften og spiser og hygger..

...er allerede klar til at gå i seng, men klokken er kun lige 13... Zzzz

Og angående den dér blogchallenge.. aarh hva..
Det er lige som om, jeg er lidt bagud, ikk..
Det må jeg hellere få gjort noget ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar