11 december 2010

I LIKE CHRISTMAS PARTIES


Ja okay.. Haha, det er så mig i nat.. oooog.. en ret cute sergent ;)
Synes det var sjovt, at han går på sergentskolen i Sønderborg,
men var i byen i Maribo.. Jeg har jo boet i Sønderborg i 2 år..
Nåh, men egentlig var det ikke så meget HAM jeg skulle snakke om..
Men har ikke andre billeder fra igår.. endnu..
(Men altså.. han var lidt sød at se på.. hæhæ)

Det var en af mine kusiner der holdt julefrokost igår og det var bare så hyggeligt! :)
Det var slet ikke meningen, at vi skulle i byen
og kender I dét, når man slet ingen forventninger har..
Så ender det altid godt.. ;) Det her var én af de fester!
Jeg elsker den slags fester..

Det virker måske lidt tacky med det billede..
Men han var cute og jeg var fuld og single! :)

2 kommentarer:

  1. Uuuuh Charlotte ;) fik du lidt lækkert til julefrokost?! :D
    Snakker ik om risalamanden ;) he

    SvarSlet
  2. Ej.. vi nåede faktisk slet ikke at få risalamanden :O
    ..men da mig og min kusine, Rikke kom hjem fra byen
    var vi lige ude i køleskabet og stikke et par fingrer i risalamanden..
    vi skulle da lige smage.. ;D hahaha

    Og ja jeg fandt noget lækkert.. :D
    Og der var ikke engang særlig mange på Mona
    (det diskotek vi var på)
    Men fik da kiggede lidt efter boys.. ;p
    ..og fandt en cute sergent....

    SvarSlet