06 december 2010

GREAT WEEKEND


Mig og min søster, Mie.. tror det er meningen jeg skal give plasticglasset et kys??
Kunne bare ikke lade vær med at grine..

Har været til julefrokoster hele weekenden.. hårdt..
Er stadig meget træt hele tiden og min læge kan/gider ikke gøre noget ved det..
Jeg skifter virkelig snart læge!

Jeg har prøvet at ringe til lægen, men kan aldrig komme igennem.
Den smider mig bare af, så jeg må prøve igen og igen..
Det er faktisk aldrig lykkes mig, at komme igennem til lægen mellem 8 og 9!
Og når jeg endelig kommer igennem, er det til sekretæren,
som siger jeg skal ringe mellem 8 og 9..
Forklarer hende, som det er og hun siger at jeg også kan sende lægen en mail..
Super, tænker jeg, men det eneste svar jeg får er at jeg skal ringe mellem 8 og 9..
Ikke engang et svar på mit spørgsmål!.. Jeg vil have en ny læge :(

Men ud over dét har jeg haft en rigtig dejlig weekend og det håber jeg også I har! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar