13 november 2010

MY NEW NELLY SHOES IN ACTION



Har lige fundet mine nye Nelly darlings på smukke Victoria Törnegren :O
Gud, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at modtage dem..!!

Hendes blog findes nederst i min blog roll..
(ved ikke hvorfor hun altid står nede i bunden??)
Men får ikke tjekket hendes blog så meget..
Glemmer den helt, når den står nederst.. :O

Nåh, men HURRA, for at mine nye darlings ser SÅ lækre ud, når de kommer på!! ;D
Nu er jeg glad..
Skulle lige til at skrive "..lige så glad som en julegris"
..men hvad har de egentlig at være glade over??
Vi slagter og æder dem jo til jul... :O

Okay sidespring.... Sorry.. er vidst træt.. ;)

1 kommentar:

  1. HAHA, du er vist overtræt! *SS*
    Men ja, der er sørme fine - forstår godt, at du glæder dig til at modtage dem!
    Sov godt!
    /Maria.

    SvarSlet