08 november 2010

I PROMISE I'LL TRY



Heeey mine skønne læsere!
Hvor er jeg glad for, at I sådan bliver hængende, selvom der ikke kommer så mange indlæg for tiden!!


Min computer er stadig VIRKELIG langsom!! Det kan tage op til 5 minutter at loade en hjemmesiden..
Forestil jer at sidde og skulle klikke rundt på siden også.. Gaaah..


Jeg kan også opdatere jer lidt, kun med tekst, men det synes jeg bare selv er SÅ kedeligt!
Og let's face it.. SÅ meget spændende sker der altså ikke i mit liv lige nu.. :O

Jeg går jo bare i skole..... :b
Men uuh det er ved at være tid til at få købt julegaver!!
Jeg ANER virkelig ikke hvad jeg ønsker mig..
Men får nok heller ikke så mange gaver i år alligevel..
Så behøver jeg ønske mig noget....?

Jeg får af mine forældre og de siger de allerede ved hvad jeg skal have, så.. done deal!
Og min søster finder vel på noget.... :b
Og det var dét....
Ej det er første jul i VIRKELIG mange år, at jeg ikke har en kæreste :O
Well.. så slipper jeg for at bruge penge på ham ;D haha

Nu vil jeg smutte ud i virkeligheden igen..!
Jeg lover jeg nok skal få blogget noget mere..
(Oh God... det bliver lidt et helved, men nu har jeg lovet det!)


See you!! ;)

2 kommentarer:

  1. Hmmm... tag en god bog med hen til computeren ;)
    Av jeg har i hvert fald nok ønsker til jul men så er der jo os "lidt" at vælge af ;)
    Gud jeg skal da vist os snart smide nogle jule ønsker ind på bloggen... Mm skal os snart ha en ønskeseddel inden hun begynder at plage helt vild ;)he he

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt hun begynde faktisk at plage et par timer efter jeg skrev det der oppe ;)når man snakker om solen...

    SvarSlet