23 oktober 2010

IT'S FINALLY OVER


Finally!!
Okay okay, jeg var faktisk ret meget i tvivl om jeg skulle skrive dette indlæg, men nu gør jeg det.. :)
Jeg er endelig færdig med at tage det medicin, som jeg har taget i et år nu!
Jeg har nemlig haft en depression!

Depression?? Arj, er det ikke kun sådan noget man får,
hvis man er total hypokonder eller svagpisser??
Fordomme er der nok af og jeg havde også de fordomme..
lige indtil jeg selv blev ramt af depression..

Jeg var konstant træt og rastløs, havde uro i kroppen og havde svært ved at koncentrere mig..
Og så var jeg trist.. helt uden at jeg vidste hvorfor..?

Men NU.. ok lige nu er jeg virkelig svimmel..
Det er fordi jeg er stoppet med den medicin jeg fik mod depressionen..
Stoppede igår.. eller tog den sidste kapsel i torsdags..
Der går nok omkring 2 uger inden jeg har det sådan helt ok igen,
men jeg er bare så glad for at det hele endelig er ovre! ;)

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er flot du valgte at skrive det indlæg søde Charlotte. Det er jo også en side af dig..

    Håber alting bliver rigtig dejligt for dig nu :)

    SvarSlet
  2. Kan jeg godt forstå du er glad, er jeg os søde :)
    Og flot du tør skrive om det!!

    SvarSlet
  3. tillykke med at det er slut :)
    Held og lykke
    /marie

    SvarSlet
  4. Hej Charlotte.
    Jeg synes det er flot du smider denne her op.
    Depression er en overset lidelse, som mange folk undervurderer. -Ved det, for har selv været der med en depression..
    Jeg tager den hat jeg ikke har på af for dig, og for at du tør skrive det her.
    Jeg håber at du får det rigtig godt, og at du er ovenpå igen. :)
    Mvh. Morten. V. 31 på kollegiet.

    SvarSlet
  5. Har fulgt din blog i 2 mdr. tid, og første gang at jeg kommentere et indlæg, men dette ramte mig ..

    Hvor er det rart, at læse en blogger som også tør fortælle lidt mere om sig selv!! . Har været igennem det samme som dig, og du skal nok komme over det (:

    Held & Lykke .

    SvarSlet
  6. Er rigtig glad for jeres dejlige kommentarer! :)
    Mange tak!

    Det er rart, at jeg endelig er ovre det..
    Bare ikke så rart, at jeg er total svimmel..
    Men det går jo heldigvis over :)

    SvarSlet