21 september 2010

TODAYS OUTFIT



Tja, sommetider skifter jeg outfit i løbet af dagen :b
(fandt også ud af at der er en tråd bagpå den stribet bluse der rynker stoffet, så skal lige fixe det)

Det første outfit havde jeg på i skole (+ læderjakke og nelly støvler)
Det andet outfit havde jeg på op til byen efter skole.. :b

Var lige et smut forbi H&M..
Manglede en hvid t-shirt (havde smidt den gamle ud).. og 60 kr er jo ikke mange penge ;)


Og I ved jo allerede, hvor mit tøj er fra,
men for en ordens skyld kan jeg da godt lige skrive det! H&M!
..og ONLY og Nelly.. hah.. Og jakken er jo stadig en jeg selv har designet+syet.. :)

2 kommentarer:

  1. Den jakke ser altså os bare flot ud til dig :D
    Fik jo aldrig rigtig set den på dengang vi syede vores h2 jakker... får helt lyst til at finde min frem igen :D

    SvarSlet
  2. Er også rigtig glad for den ;)
    Men er først begyndt at gå rigtigt med den nu.. :b

    SvarSlet