06 september 2010

SOON I WONT HAVE TO DO THIS ANYMORE


..altså sidde i en bil lidt for tidligt om morgenen i lidt for lang tid og falde i søvn
så make-uppen ikke er lige så pæn som da man sidst så sig i spejlet! ;)
For nu flytter jeg snart!!!
Ok ok det ved I jo allerede, men jeg er bare SÅ glad.. ;)
Så får jeg 2 minutter til skole.. Aarh! That's pretty nice!

Nåh, men jeg tænker meget over bloggen for tiden, om den skal være mere personlig??
Hvad synes I?
(Åh jeg hader at spørge om noget her på bloggen, for der er måske ingen der svarer)
:O

3 kommentarer:

  1. Mere personligt ja tak :D hvis du tør ;)
    Og mere Todays outfit!!

    SvarSlet
  2. Haha, ja det er jo lige om jeg TØR.. ;b
    Men hvad kan det fx være?
    om hvordan det går med at date eller ??
    Jeg er faktisk lidt på bar bund.. :O

    Og ja.. mere outfit.. ;b
    Men nu har jeg lige ligget syg
    og tror ikke en dyne gælder som outfit :b
    Og idag har jeg stort set det samme på som i mandags.... så det gider jeg ikke vise igen ;D

    SvarSlet
  3. Jeg synes du skal blogge præcis som du har lyst til at gøre det. Når folk først begynder at stille krav til ens blog, er det at det hele ikke virker så ærligt mere. Bare min mening :-)
    - Knus.

    SvarSlet