16 september 2010

MY DAY


^^ Lækker æggemad med tomat og karse, mens "Hospitalet" kører i tv..! Dejligt!

Idag har jeg (selvfølgelig) været i skole.. I skolen skulle vi have taget mål til vores hue! ;)
Ja allerede.. Jeg bestilte bare "standart-huen"..
Har jo prøvet det hele før og sidst bestilte jeg alt muligt crap
og fik det virkelig aldrig brugt :O
Så denne gang er det KUN huen..
Men den er jo ligesom også det vigtigste! ;)

Ellers har min søde far været forbi for at hænge hylder, spejl og ur op
og så var vi lige en tur i jysk, så jeg kunne få en ny seng :)
Har ikke lige ryddet helt op, men se, hvor fint:


Klokken er nu 22.14 og jeg er faktisk allerede gået i seng..
Mangler bare at slukke computeren!
Er godt nok træt og skal være super frisk imorgen, når jeg skal holde indflytterfest!! ;D

Håber I har haft en rigtig dejlig dag!

PS. Jeg har bestemt ikke glemt, at jeg skal vise æskens indhold (forrige indlæg)
har bare slet ikke haft tid :O Lover at I nok skal få det at se ;)

1 kommentar:

  1. Lyder fornuftigt med kun huen... Less is more må vel også gælde på dén front! ;-)

    SvarSlet