02 september 2010

INSPIRATION










Billeder fra Lynn og Victoria Törnegren..

Nu skal jeg jo snart flytte og længe har jeg drømt om hvordan der skal indrettes,
selvom det "bare" er et kollegieværelse..
Det hele skal være lyst og hvidt!

Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at flytte!!
Idag har jeg personligt afleveret lejekontrakten i underskrevet stand ;)
Jeg har også meldt flytning til folkeregisteret over nettet
(iih, hvor er det bare smart, altså!)
og så har jeg rettet min adresse på Min Su..
Dejligt at der kommer mere styr på det hele..

Ringede også til banken idag, for at låne lidt penge til indskud osv..
Så jeg har rigtigt fået ordnet det hele idag..
Og nårh jo, så har jeg betalt indskudet.. ;)

Nu mangler jeg bare at få nøglerne!
Men jeg skal lige have lidt tålmodighed..
Det er jo først fra den 15. september :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar