18 september 2010

CONSIDERING A CHALLENGE


Nicole Richie's diet..

Her snakker jeg altså om den diet hun var på, dengang hun blev virkelig tynd!
(og nej jeg skal selvfølgelig ikke ende som et skelet som hun gjorde!)
Men tænker at det skal være min udfordring den kommende uge, at leve som hun gjorde.
For SÅ slemt ser det da faktisk ikke ud, gør det?:

Morgenmad: 2 æggehvider og 1 glas proteinpulver blandet med vand
Middagsmad: Kyllingesalat og appelsinjuice
Aftensmad: Fisk og dampede grøntsager
Mellemmåltider: Frugt
Træning 4 gange om ugen:
1 times vægttræning og 1½ times cardio

Jeg tænker "Æggehvider? Hvad så bare med 2 HELE æg??"..
Kyllingesalat er jo lækkert nok!
Og aftensmaden er der sådan set heller intet galt med..
Mellemmåltiderne bliver vel også bare frugt og evt. nødder eller noget? ..
Og lad os bare slå fast at jeg ALDRIG kommer til at træne så meget ;b
Men nu tror jeg, at jeg vil prøve at leve nogenlunde sådan her i den kommende uge og se hvad der sker :O

Nåh, men altså.. Fra mandag til fredag skal jeg leve nogenlunde sådan..
Normalt er jeg ALT for glad for slik og chokolade og god mad,
så det bliver noget af en udfordring! ;)

Dette er på ingen måde for at ende som en klam-tynd pind,
men simpelthen for at se om jeg ville kunne leve "the hollywood style"..
Det er selvfølgelig kun for sjov og lad os se om jeg falder i..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar