12 august 2010

MY NEW BEGINING


FashionGoneRogue

Så blev første dag i skolen overstået..
Var virkelig nervøs imorges,
men jeg fandt da hg-afdelingen..
Har fået en masse info og en masse bøger!
Så kan skole og lektier bare komme an!! ;b

Men ÅH, jeg er træt!!
Stod op kl 5.30 imorges, for at være sikker på at komme i bad..
(Det er jo ikke lige sådan, når der er 3 der skal i bad!!)

Jeg glæder mig til imorgen,
men ligenu vil jeg bare flade ud på sengen og se Friends!
Og tidligt i seng, tak.. :O

2 kommentarer:

  1. Ja, den første dag er altid hård - om det så er ny skole, nyt arbejde eller noget helt tredje :)

    Held og lykke med det hele - og sov godt ;)

    SvarSlet
  2. Ja og jeg hader bare at komme et nyt sted hen, hvor jeg ikke aner, HVOR jeg skal gå hen, ingen kender og bare ikke aner hvor jeg skal gøre af mig selv :b Men fandt det da og så var det jo slet ikke SÅ slemt.. ;)

    SvarSlet