21 august 2010

MY DAY - AND THE WRONG COLOUR


Er hos Mie og Nicolai :)
Har sovet her og var i biffen igår og se Inception..
Virkelig god film! Kan klart anbefales :)

Idag er det bare SÅ lækkert vejr!
Dejligt med blå himmel og masser af sol,
efter alt det regn!!

Farvede hår igår.. virkelig ikke en succes!
Og farver det altså igen idag..
No no no noooo... :(
Det har et lidt for orange skær synes jeg..
Men kun nogle steder.. og SÅ slemt er det egentlig heller ikke,
men jeg skal bare IKKE have en klam hårfarve!
Ok ok det er bare blevet lyst jo..
Men altså.. mit hår har altid haft et lidt rødligt/gyldent skær
og det er som om det skinner lidt igennem..
Not nice.. og har ikke råd til frisør..
eller har pengene.. skal bare ikke bruge dem på en frisørregning..


Så nu smutter jeg i Matas og finder en lidt mørkere tone..!!!
Suk.. :D

6 kommentarer:

  1. Hej søde Charlotte.

    Det samme er sket for mig engang, og det hjalp at få en farve med askeundertoner. Det et noget med når man har røde undertoner i sig selv, skal der ask til. Hun havde sådan et fint skema:) pøj pøj:)

    Knus Anita

    SvarSlet
  2. Tak.. købte 2 farver med asketoner..
    Synes stadig mit hår er grimt.. :(

    Men det har da hjulpet.. suk :b
    Så kan jeg lære at tage til frisør!!!

    SvarSlet
  3. Den hårfarve du havde til din fødselsdag var mega flot til dig!

    SvarSlet
  4. Du skal bruge lilla shampoo :) Det tager det gyldne skær..

    Jeg bruger den fra Loreal, Silver hedder den.. Den er rigtig god. Du kan evt. lade det sidde op til en time, hvis det er meget slent :)

    SvarSlet
  5. Tak Katrine! :)
    Var ved frisøren igår og hun prøvede med en MEGET blå shampoo..
    Det skulle i tørt hår og hun masserede det ind i 10-15 min..
    Det har hjulpet en lille smule..
    Så overvejer at tage derop igen
    og spørge om hun synes jeg skal bruge det
    og bagefter få lavet lyse striber i håret... ;)

    SvarSlet