13 august 2010

MARRY ME


FashionGoneRogue

Klokken er 10 minutter i 7 og jeg er MEGET træt..
Det regnede så meget i nat at jeg vågnede hele tiden.. suk..
Kender I det, når ens øjne bare er virkelig trætte..
Det er bare vildt irriterende!! Sådan har jeg det lige nu..
Skal lige sidde en halv time i bil og vente i over 1 time,
til jeg skal møde..
(vil hellere have kørelejlighed og vente i 1 time på skolen
end jeg vil tage bus og tog og gå ud til skolen ;) heh)

Det var en rigtig god dag igår, klassen ser ret fornuftig ud..
Vi er faktisk 33 på holdet.. :O
Det havde jeg slet ikke regnet med..
Men det kan være der er et par stykker der falder fra jo??

Sidder selvfølgelig lige og hører Marina & the Diamonds (surprice!)
mens jeg venter på at skulle afsted..
Mit outfit er rimelig relaxed idag..
..mørke ONLY jeans og en sort t-shirt med v-hals fra H&M.. nothing special..

Ej jeg ser bare rocker træt ud.. øv.. :D
Hvad gør man hva??
Og nej, jeg kan ikke smide et par agurker på øjnene nu!
Heller ikke kolde teposer!!
Har allerede lagt make up så den går ikke..
Godt det allerede er weekend kl 13 ;D

Får forresten skema idag, men smugkiggede på nettet igår..
Skal have TYSK på mandag... TYSK!!! OMG I diiiie..
Ej det er nok ikke så slemt på C eller D niveau??
(Kan virkelig ikke snakke tysk!)
Men lærer det vel ;)

Må hellere stoppe min roman nu!
Vi ses senere

Hav en fantastisk fredag! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar